·
Modem ışıklarının
yandığından emin olunuz.
·
Kablolu ağ ile bağlantı
yapıyorsanız tüm ekipmanların düzgün bir şekilde bağlandığından emin olunuz.
·
Wi-Fi ile bağlantı
yapıyorsanız Wİ-Fİ şifrelerinizin eksiksiz ve doğru olarak girildiğinden emin
olunuz.
·
Sorun yaşamakta devam
ediyorsanız internet servis sağlayıcılarınız ile iletişime geçiniz.
·
Öncelikle size verilen
kullanıcı adı ve şifrenizin eksiksiz bir şekilde girildiğinden emin olunuz.
·
Sorun yaşamanız halinde
lütfen sistem kullanım kılavuzlarını inceleyerek şifre sıfırlama işlemini
gerçekleştirebilirsiniz. Hala sorun yaşamaya devam ediyorsanız bizimle uzem@thk.edu.tr
ve helpdesk@thk.edu.tr
adresleri üzerinden iletişime geçebilirsiniz.
·
Öncelikle sistemlerdeki
“Şifremi Unuttum” arayüzünü kullanabilirsiniz. Sorun yaşamanız halinde lütfen
sistem kullanım kılavuzlarını inceleyerek şifre sıfırlama işlemini
gerçekleştirebilirsiniz. Hala sorun yaşamaya devam ediyorsanız bizimle uzem@thk.edu.tr adresleri üzerinden iletişime geçebilirsiniz.
·
Wi-Fi bağlantı noktasının
konumu, modeme olan uzaklığınız ve arka planda çalışan uygulamalar internet
hızınızı doğrudan ya da dolaylı bir şekilde etkileyebilmektedir. Bu nedenle
öncelikle kablolu ağ bağlantısı kullanmanızı öneririz.
·
İnternet bağlantınız ile
ilgili sorun yaşamanız halinde internet servis sağlayıcıları ile iletişime
geçmenizi öneririz.
·
Sınavların uygulama şekli
ve zamanı almakta olduğunuz dersin öğretim elemanı tarafından belirlenmektedir.
Lütfen dersinizin öğretim elemanı ile iletişime geçiniz.
·
Güncel duyuru ve içeriklere
üniversitemiz ana sayfası (www.thk.edu.tr), bağlı olduğunuz
fakülteniz internet sayfası ile uzem.thk.edu.tr adresi üzerinden
ulaşabilirsiniz.
·
Evet! Bu araçları
kullanırken Google Chrome tarayıcıyı seçmeniz ve en güncel versiyonu
kullanmanızı öneririz.
·
Bizimle uzem@thk.edu.tr adresleri üzerinden iletişime geçebilirsiniz.