·         Modem ışıklarının yandığından emin olunuz.

·         Kablolu ağ ile bağlantı yapıyorsanız tüm ekipmanların düzgün bir şekilde bağlandığından emin olunuz.

·         Wi-Fi ile bağlantı yapıyorsanız Wİ-Fİ şifrelerinizin eksiksiz ve doğru olarak girildiğinden emin olunuz.

·         Sorun yaşamakta devam ediyorsanız internet servis sağlayıcılarınız ile iletişime geçiniz.

·         Öncelikle size verilen kullanıcı adı ve şifrenizin eksiksiz bir şekilde girildiğinden emin olunuz.

·         Sorun yaşamanız halinde lütfen sistem kullanım kılavuzlarını inceleyerek şifre sıfırlama işlemini gerçekleştirebilirsiniz. Hala sorun yaşamaya devam ediyorsanız bizimle uzem@thk.edu.tr ve helpdesk@thk.edu.tr adresleri üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

 

·         Öncelikle sistemlerdeki “Şifremi Unuttum” arayüzünü kullanabilirsiniz. Sorun yaşamanız halinde lütfen sistem kullanım kılavuzlarını inceleyerek şifre sıfırlama işlemini gerçekleştirebilirsiniz. Hala sorun yaşamaya devam ediyorsanız bizimle uzem@thk.edu.tr adresleri üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

 

·         Wi-Fi bağlantı noktasının konumu, modeme olan uzaklığınız ve arka planda çalışan uygulamalar internet hızınızı doğrudan ya da dolaylı bir şekilde etkileyebilmektedir. Bu nedenle öncelikle kablolu ağ bağlantısı kullanmanızı öneririz.

·         İnternet bağlantınız ile ilgili sorun yaşamanız halinde internet servis sağlayıcıları ile iletişime geçmenizi öneririz.

·         Sınavların uygulama şekli ve zamanı almakta olduğunuz dersin öğretim elemanı tarafından belirlenmektedir. Lütfen dersinizin öğretim elemanı ile iletişime geçiniz.

·         Güncel duyuru ve içeriklere üniversitemiz ana sayfası (www.thk.edu.tr), bağlı olduğunuz fakülteniz internet sayfası ile uzem.thk.edu.tr adresi üzerinden ulaşabilirsiniz.

·         Evet! Bu araçları kullanırken Google Chrome tarayıcıyı seçmeniz ve en güncel versiyonu kullanmanızı öneririz.

·         Bizimle uzem@thk.edu.tr adresleri üzerinden iletişime geçebilirsiniz.